دانلود موزیک عالی جمیل بایرامی و غلامرضا دهقانی به نام یولوندا دورموشام من آهو از وبلاگ آپارات موزیک

این ترانه یکی از پرطرفدارترین آهنگا است برای برگزاری مراسم عروسی و رقص در میان مردم

دانلود آهنگ یولوندا دورموشام من آهو با صدای جمیل بایرامی و غلامرضا دهقانی

یولوندا دورموشام من آهو با صدای جمیل بایرامی

یولوندا دورموشام من آهو

دلی دیوانه اولموشام من آهو

دردیمی بیلنیم یوخ آهو

قلبیمه ویرمیسان اوخ آهو

یولوندا دورموشام من آهو

دلی دیوانه اولموشام من آهو

دردیمی بیلنیم یوخ آهو

قلبیمه ویرمیسان اوخ آهو

گاشلاری کمانیم

کونلومی آلانیم

گاشلاری کمانیم

کونلومی آلانیم

دردینن اولورم

سنه یوخ یالانیم

دردینن اولورم

سنه یوخ یالانیم

++++++++++++++++++++

دانلود با کیفیت عالی

++++++++++++++++++++

********

یولوندا دورموشام من آهو با صدای غلامرضا دهقانی

یولوندا دورموشام من آهو

دلی دیوانه اولموشام من آهو

دردیمی بیلنیم یوخ آهو

قلبیمه ویرمیسان اوخ آهو

یولوندا دورموشام من آهو

دلی دیوانه اولموشام من آهو

دردیمی بیلنیم یوخ آهو

قلبیمه ویرمیسان اوخ آهو

نازینی آز ایله

قیشیمی یاز ایله

نازینی آز ایله

قیشیمی یاز ایله

بو قدر ناز اولماز

قربانم آز ایله

بو قدر ناز اولماز

قربانم آز ایله

++++++++++++++++++++

دانلود با کیفیت عالی

++++++++++++++++++++