دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام لعنتی ترین حوالی

 

Download New Music By Shahab Mozaffari Called Lanati Tarin Havali

متن آهنگ جدید شهاب مظفری بنام لعنتی ترین حوالی 

دیدم داری از دور قدم میزنی
کنارت یکی هست که من نیستم
تو اونقدر محو نگاشیو من
میریزه دلم مات می ایستم
تا میپیچه دستاشو دور تنت
یه جور بدی گیج میره سرم
نگات میکنه با یه حال عجیب
میخواد پاره شه این رگ گردنم
میخوام رد شم آهسته از پیش تو
میترسم که شرمنده شی پیش من
نیاری به روتو بخندی فقط
با چشمات بگی خواهشا حرف نزن، حرف نزن
من عادت ندارم به این حال بد
چیکار کردی با من که من این شدم
خجالت نکش خوب نگام کن ببین
که بعد از تو من پیر و غمگین شدم
دیگه تا ابد این حوالی منو
نمیبینی راحت بگیر دستشو
نیاد اون روزی که بیای پیشمو
بگی دل بریدو ازم، خسته شد
تو آیندتو میبینی پیش اون
من آه میکشم واسه گذشتمون
نبودی ببینی که بعدت همه
چه حرفایی دارن میگن پشتمون
تو دستاشو میگیری محکمترو
که انگار یادت نیست کی پشتته
یه چیزی قایم کردی پشت سرت
گمونم یه حلقه توی مشتته
من عادت ندارم به این حال بد
چیکار کردی با من که من این شدم
خجالت نکش خوب نگام کن ببین
که بعد از تو من پیر و غمگین شدم
دیگه تا ابد این حوالی منو
نمیبینی راحت بگیر دستشو
نیاد اون روزی که بیای پیشمو
بگی دل بریدو ازم، خسته شد 

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام لعنتی ترین حوالی