هشدار جدی پلیس فتا درباره بازی( کلش اف کلنز ) علام شد


کلش اف کلنز ، کلش آو کلنز

کلش اف کلنز ، بازی که این روزها کمتر کسی در آن شرکت نمی کند برای برخی سودجویان بهانه ی کلاهبرداری شده است که پلیس فتا در این باره به کاربران هشدار داد.

هشدار پلیس به علاقه مندان به بازی کلش اف کلنز

پلیس فتا اعلا کرد: تمام تارنماهایی که اقدام به فروش الماس بازی (کلش آو کلنز) به صورت رایگان می کنند جعلی است و شهروندان فریب این تارنماها را نخورند.

سیدموسی حسینی از این بازی با نام «کلش آوکلنز» یاد کرد و گفت: دربازه زمانی مختلف برخی از شهروندان با مراجعه به قوه قضائیه نسبت به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی شان در فضای مجازی شکایت کرده اند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد شگرد به کار رفته متهم در به دست آوردن تصاویر و هک سیستم امنیتی تلفن همراه هوشمند شاکیان به یک روش صورت گرفته است و تمام شاکیان علاقه شدیدی به بازی کلش آو کلنز این بازی آنلاین اینترنتی داشته و برای بالا بردن سطح و رتبه بازی خود به تارنماها و یا سایت های تبلیغاتی خرید الماس به صورت رایگان مراجعه کرده اند.

 این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم افزود: تمام تارنماهایی که اقدام به فروش الماس بازی (کلش آو کلنز) به صورت رایگان می کنند جعلی است و شهروندان فریب این تارنماها را نخورند.

 سرهنگ حسینی تأکید کرد: این بازی که به صورت جنگ قبیله ای و دهکده ای برروی سیستم های تلفن همراه هوشمند نصب می شود به رغم تمام معایب و مضراتی که برای جوانان و نوجوانان دارد در بین بعضی از جوانان محبوبیت پیدا کرده است و این امر باعث شده افراد سودجو از این موقعیت به وجود آمده سوءاستفاده کنند و با ترفندهای مجرمانه خود با وارد شدن به سیستم امنیتی تلفن همراه هوشمند قربانیان خود از طریق این بازی دست به عمل مجرمانه غیراخلاقی بزنند.

 وی افزود: بی اهمیتی جان سربازان، ترویج خشونت و خراب کردن همه چیز برای به دست آوردن غنائم، خراب کردن سرزمین های کوچک و... پیامدهای منفی و مضراتی است که این بازی برروی ذهن و ضمیر ناخودآگاه کاربران خود به جا می گذارد.


    هشدار پلیس درباره «کلش اف کلنز» - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
    ۱۸ ساعت پیش - رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی ... of clans «کلش اف کلنز» به شدت در میان نسل جوان و نوجوانان کشور بر سر زبان ها ...

    هشدار پلیس فتا درباره کلش آف کلنز - شیعه نیوز

    www.shia-news.com/fa/news/.../هشدار-پلیس-فتا-درباره-کلش-آف-کلنز
    ۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد.

    هشدار پلیس درباره «کلش اف کلنز» - باشگاه خبرنگاران جوان

    www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
    ۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد.

    هشدار پلیس فتا درباره «کلش آف کلنز» - زیباشو دات کام

    www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=10480
    هشدار پلیس فتا درباره «کلش آف کلنز». خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد.

    هشدار پلیس درباره «کلش اف کلنز» - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/(X(1)S(gs4phmpimo45f4ojxs45fa1r))/detail/.../ga...
    ۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایسنا نوشت: رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد.

    هشدار پلیس فتا درباره کلش اف کلنز - مطرب - بلاگ

    motreb.blog.ir/.../کلش-باز-ها-بخوانند-هشدار-پلیس-فتا-در-مورد-کلش-آ...
    ۴ ساعت پیش - هشدار پلیس فتا درباره کلش اف کلنز کلش اف کلنز ، بازی که این روزها کمتر کسی در آن شرکت نمی کند برای برخی سودجویان بهانه ی کلاهبرداری شده ...

    پلیس درباره «کلش اف کلنز» هشدار داد

    www.iaukashmar.ac.ir/.../90_پلیس%20درباره%20«کلش%20اف%20کل...
    پلیس درباره «کلش اف کلنز» هشدار داد. رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد. بزرگ کردن قلم برگشت به ...