فیلم + عکس نمایش همایش دفاعی نیروهای مسلح در رژه 31 شهریور 94


عکس های + تصاویر پخش شده رژه نیروهای مسلح 31 شهریور

بزرگترین نیروهای ضد تروریسم، نیروهای مسلح ایران هستند


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی رئیس جمهور در جوار حرم مطهر امام خمینی (ر) آغاز شد.

رئیس جمهور در سخنرانی خود اظهار کرد: 31 شهریور هر سال پس از سال 59 همواره برای ما روز پرافتخار ، آغاز دفاع مقدس نیروهای مسلح و ملت ایران در برابر تجاوز بیگانگان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در مراسم رژه نیروهای مسلح تصریح کرد: بزرگترین نیروهای نظامی ضد ترور و ضد تروریسم؛ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود : بیگانگان فکر می کردند در شرایط آ‌غاز انقلاب و از دید آنان تضعیف حاکمیت  و حکومت و نیروهای مسلح می توانند رویاهایی که سال ها پیش در ذهن خود می پروراندند به حقیقت تفسیر و تعبیر کنند.

رئیس جمهور گفت : این در حالی بود که  گرچه ملت ایران از انقلابی بزرگ و  16 ساله به تازگی گذشته بود و گرچه مردم ما برای استقرار حکومت و تثبیت انقلاب با مشکلات فراوان مواجه بودند اما ملت در سایه انقلاب از هر زمان دیگر زنده وآماده تر بود  و با تحمیل جنگ و تجاوز سرزنده تر شد.

آقای روحانی افزود: اگر تعبیر کنیم که دفاع  8 ساله ما تاریخ ساز و برای همه درس آموز شد ، سخنی به گزاف نگفته ایم 

وی گفت : گر چه جنگ تحمیلی مشکلات و خسارت هایی برای کشور داشت ، اما دفاع ملت ایران آثار گرانبهایی نیز داشت که نخستین اثرش این بود که  این دفاع ملت ساز شد .

رئیس جمهور گفت : ملت ایران با دفاع مقدس به یک ملت منسجم ، مقاوم و قوی در برابر متجاوزان و بیگانگان  تبدیل شد.

آقای روحانی افزود : برخی فکر می کردند با زور سرنیزه می توان ملتی را ساخت و به تاریخ های گذشته مثال می زدند اما در دوران بعد از انقلاب دیدیم قدرت بزرگی را که توانست ملت منسجم را بسازد ، ایستادگی و قدرت دفاع در برابر متجاوزان بود .

روحانی افزود : این دفاع مقدس تمام شکاف هایی که برخی از آنها در شرایط بعد از انقلاب ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده بود  از بین برد .

رئیس جمهور گفت : در دفاع مقدس فارس ، ترک ، کرد ، لر  ، ترکمن ، بلوچ و عرب و همه طوایف و اقوام و همه مذاهب و ادیان یکپارچه در کنار هم به صورت صف واحد ایستادگی کردند.

وی گفت: به ما اتهام می زدند که ایران بعد از انقلاب یک نظام بنیادگرا و در پی تحمیل  خواست خود به همسایگان و دیگر ملت هاست.
سخنرانی رییس جمهور روحانی + عکس مراسم نمایش رژه 31 شهریور 94


رئیس جمهور افزود : در جنگ تحمیلی ثابت شد چه کسانی متجاوز هستند ، چه ایدئولوژی در فکر تجاوز و مداخله در امور داخلی دیگران است.

روحانی گفت‌: چه کسانی هستند که نه تنها به ملت های همسایه  بلکه به ملت خود نیز رحم نمی کند .

وی افزود : نه به ملت ایران ، نه به قوم کرد ، نه به ملت عراق ، حتی به کویت هم که پشتیبان آنها متاسفانه در آن مقطع تجاوز بود  رحم نکردند و اگر فرصت می یافتند به همه همسایگان و ملت های منطقه تجاوز می کردند.

رئیس جمهور گفت : دفاع مقدس به ما نشان داد که دین  و اعتقاد به خداوند با حبّ وطن ، با عشق به میهن نه تنها منافاتی ندارد  ، نه تنها رو در روی یکدیگر نیست ،  بلکه عشق خداوند و  ایمان و حبّ وطن در کنار یکدیگر است و به خوبی دیدیم که حبّ الوطن من الایمان.

رئیس جمهور گفت: پرافتخارترین دفاع ایرانیان از سرزمینشان در دوران هشت سال دفاع مقدس تحقق پیدا کرد.

آقای روحانی افزود: هم افزایی که عشق به سرزمین و ایمان به خدا در دفاع مقدس برای ما به وجود آورد پرافتخارترین دفاع ایرانیان از سرزمینشان بود.

وی اضافه کرد: اگر به همه قرون متمادی گذشته سر بزنید دفاع های متعدد و جنگ های مختلفی که بود هیچ جا حماسه ، غیرت و ایستادگی در طول هشت سال به اندازه ای که در این دفاع مقدس بود پیدا نمی کنید.

رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران به پشتوانه تفکر مکتبی پیروز شد اظهار داشت: یک ارتش میهنی، ملی، اسلامی و مکتبی که در منطقه بی نظیر است و یک سپاه پرافتخاری که از دل انقلاب و از دل مردم مومن این سرزمین جوشید و سربرآورد؛ جوانان برومند دانشجو، انقلابی، مجاهد، ایثارگر و فداکاری که دانشکده های نظامی را ندیده بودند ، کلاسهای نظامی پرطمطراق را نگذرانده بودند اما ایمان، ابتکار و خلاقیت شان به مراتب بالاتر از آنهایی بود که سالیان دراز دانشگاههای بزرگ نظامی را گذرانده بودند.

سخنرانی رییس جمهور روحانی + عکس مراسم نمایش رژه 31 شهریور 94
 

سخنرانی رییس جمهور روحانی + عکس مراسم نمایش رژه 31 شهریور 94

آقای روحانی با اشاره به جایگاه عرفانی دفاع مقدس تصریح کرد: در آن دوران شب تا نیمه شب عقل بود و تدبیر و برنامه و از نیمه شب هم تا صبحگاهان عشق بود و مناجات با خدا ، دعا، نمازشب و توسل.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس آن جایی است که ایمان ، جهاد ، اجتهاد و فداکاری در کنار هم قرار می گیرد آنجایی که عشق، عقل و تدبیر با یکدیگر همسو می شود و آنجا که مظلومیت با شجاعت در کنار هم قرار می گیرد.

رئیس جمهور در ادامه گفت: نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس مظلومانه و در بعضی مقاطع با دست خالی جنگیدند .

آقای روحانی با اشاره به فراز و فرودهای دوره آغازین جنگ تحمیلی افزود :سپاهی که تا دیروز در برابر تروریست ها و گروهک های مسلح مزدور از کشور و انقلاب دفاع کرده بود ، امروز هم در میدان جنگ در برابر مجهزترین ارتش های منطقه ایستادگی و مقاومت می کرد .

رئیس جمهور گفت : وقتی این سپاه دلاور با ارتش قهرمان در کنار بسیج مردمی و همه نیروهای انتظامی آن زمان شامل کمیته ها ، شهربانی ،  ژاندارمری و همه طوایف و اقوام مسلحی که به میدان جنگ و جهاد آمدند، قرار گرفت این منظومه زیبا آنچنان طوفانی ایجاد کرد که حماسه های عظیم و بزرگ آفریده شد.

وی افزود :  بعد از ماه اول که دشمن توانست در برخی بخش ها نفوذ و به برخی شهرهای مرزی و روستاها تجاوز کند ، سدی محکم در برابر متجاوزان ساختند و اولین عملیات تهاجمی را در ماه دوم جنگ طراحی کردند و به قلب دشمن یورش بردند.

دکتر روحانی اضافه کرد: رزمندگان ما عملیاتی بزرگ را نیز ظرف یک سال ، در مهر سال بعد خلق و فرمان امام راحل را اجرا کردند و آبادان را از حصر در آوردند و آزاد کردند.

رئیس جمهور گفت : ایمان قوی  خرازی ها ، باکری ها ، همت ها و زین الدین ها این پیروزی ها را ساخت و این ایمان قوی،  صیادها ، ستاری ها ، بابایی ها ، کشوری ها و شیرودی ها را ساخت.

وی افزود : یکبار نشد که در دوران دفاع مقدس به خلبان هوانیروز یا خلبان جنگنده نیروی هوایی فرمانی صادر شود که تمرد کند .

روحانی اضافه کرد: همواره نیروهای مسلح داوطلبانه برای اینکه عملیات مهم انجام دهند  از یکدیگر سبقت می جستند.
سخنرانی رییس جمهور روحانی + عکس مراسم نمایش رژه 31 شهریور 94

 

سخنرانی رییس جمهور روحانی + عکس مراسم نمایش رژه 31 شهریور 94

رئیس جمهور گفت : آنگاه که می خواستیم به تلافی حملات دشمن ، بغداد را زیر غرش هواپیما قرار دهیم ، خلبان های ما از همدان ، مهرآباد ، بندرعباس و اصفهان همگی داوطلب بودند و برای عملیاتی که  ریسک آن بالای 90 درصد بود از یکدیگر سبقت می جستند .

وی افزود : در روزهای اول جنگ ، تانک های ما با تانک های دشمن نمی جنگیدند زیرا ما به اندازه کافی تجهیزات زرهی نداشتیم اما خلبان های ما با تانک های دشمن جنگیدند .

روحانی اضافه کرد  : این ایمان ، وحدت ، اتحاد  در میان نیروهای مسلح  و آن نفس گرم امام راحل  به عنوان فرمانده کل قوا که ملت و نیروهای مسلح ما به وجود آن فرمانده افتخار می کردند و فرمان او را فرمان مقدس می دیدند و اجرا می کردند ، رمز پیروزی ما بود .

رئیس جمهور گفت : امروز هم  الحمدلله چنین است و فرمانده کل قوا نیز  بالای سر نیروهای مسلح است  که به درایت ، شجاعت  و ایمانش همگی افتخار می کنیم .

وی افزود : این فرماندهی ، ایمان و میهن دوستی ملت بزرگ و پرافتخار توانست دفاعی را بیافریند که به حق دفاع مقدس شد و مقدس بوده و هست.دفاعی که ملت برای شرف ، ایمان ، ناموس ، آب و خاک و دفاع از سرزمین  ، جان و مال خود را فدا می کند .

رئیس جمهور ادامه داد : ملت بزرگ ایران امروز هم همان راه دفاع مقدس را ادامه داده است .

آقای روحانی افزود : ما قصد تجاوز نداشتیم و پس از انقلاب در پی آن بودیم که با همه همسایگان با محبت ، دوستی ، برادری و صفا زندگی کنیم .

وی اضافه کرد : پیام انقلاب ما ، پیام رحمت ، عدالت و استقلال برای همه ملت های همسایه بود اما قدرت های بزرگ  همسایه ای را وادار و عفلقیان مزدور را برای تجاوز آماده کردند  و فکر می کردند با این تجاوز می توانند  قدرت ملت بزرگی را به شکست بکشانند.

رئیس جمهور گفت : ملت ما در 16 سال انقلاب اسلامی  نشان داد که با ایمان ، وحدت  و با دست خالی در انقلابش پیروز شد و همین ملت در هشت سال دفاع مقدس باز هم در برابر تجهیزات گسترده شرقی و غربی که در اختیار دشمن بود و در واقع دست ما خالی بود  ایستادگی کرد.

آقای روحانی افزود : وقتی ملتی بزرگ، نیروی مسلح مومن ، با کفایت،  دلیر و یکپارچه در کنار خود دارد و وقتی ملتی،  منسجم ، مقتدر ، ایستاده و مقاوم در برابر فشارها  و تحریم هاست  و وقتی ملتی ، رهبری با درایت  و شجاع و دولتی برآمده از آرای خود و صندوق های رای دارد و دیپلماتهای کارکشته ، خلاق ، شجاع و باشهامت دارد می تواند و توانست  در برابر 6 قدرت بزرگ دنیا پای میز مذاکره بنشیند و  از  همه حقوقش به خوبی دفاع کند.

رئیس جمهور با اشاره به گذشت هفتاد سال از تاسیس سازمان  ملل متحد گفت : نخستین  قطعنامه های شورای امنیت این سازمان، هفتاد سال پیش درباره  ایران بود،زمانی که در جنگ جهانی دوم بخشی از کشور ما در اشغال دیگران بود و تقریبا  آخرین قطعنامه های همین شورا نیز در هفتاد سالگی راجع به ایران بود.

آقای روحانی افزود: گرچه در این بین، قطعنامه های ناصوابی از جانب شورای امنیت صادر شده است  اما آن قطعنامه های اولیه در دفاع از ملت ایران و لزوم  خروج نیروهای بیگانه از ایران بود و این آخرین قطعنامه هم به معنای غلط بودن تحریم های ظالمانه و رفع تحریم ها بود .

وی گفت : گرچه ما از شورای امنیت سازمان  ملل گله های به حقی داریم وگرچه این  شورا در دوران  جنگ تحمیلی  به خوبی در عرصه دفاع از مظلوم، ظاهر نشد اما در یکی دو مقطع به طور نسبی  از حقوق ملت ایران  دفاع کرد.

رئیس جمهور ادامه داد : امروز اگر ما می بینیم  ملت ما  پیروزی وموفقیت در برابر دیگران را بدست آورد این در سایه  انسجام ، وحدت دولت و ملت بزرگ اسلامی  ، رهبر بزرگ و شجاع و  ایستادگی و مقاومت این ملت است .

رئیس جمهور در ادامه گفت: یک سال پیش، شش قدرت جهانی به ما می گفتند فقط صد دستگاه سانتریفیوژ و نه بیشتر را فعال نگهدارید و ما امروز موفق شدیم 60 برابر آن یعنی شش هزار سانتریفیوژ را فعال نگاه داریم.

آقای روحانی  افزود: یک سال پیش شش قدرت بزرگ به ما می گفتند حتی یک سانتریفیوژ در فردو نباید بماند ولی امروز هزار برابر آن یعنی هزار سانتریفیوژ در فردو فعال است.

رئیس جمهور گفت: یک سال پیش به ما می گفتند در اراک نباید رآکتور آب سنگین به هیچ عنوان باشد و امروز 1+5 می گوید رآکتور آب سنگین باشد اما مدرنتر از گذشته و این همه توفیق در سایه داشتن ملت بزرگ، نیروهای مسلح قوی، دیپلماتهای خلاق و لایق و رهبر درایتمند به دست آمد.

دکتر روحانی افزود: امروز به دنیا می گوییم بزرگترین نیروی مسلح ضد ترور و ضد تروریسم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی گفت: سپاه پاسداران قبل از آنکه در برابر تجاوز دشمن در میدانهای غربی و جنوبی کشور و در برابر عفلقیان بایستد نخستین قدمش مبارزه با تروریسم در داخل و گروهکهای مزدور تروریست بود.

رئیس جمهور افزود: امروز بزرگترین قدرت منطقه علیه ارهاب، ارعاب و ترور ، نیروهای مسلح ما هستند، همانطور که ما در عراق و سوریه با درخواست دولتهای آنها به ارتشها و به دولتهای آنها علیه ترور کمک کردیم ، اگر خدای ناکرده تروریستها در کشورهای دیگر همسایه نیز به جولان بپردازند باز هم تنها امیدشان می تواند به ارتش و سپاه و بسیج ایران زمین باشد، فکر نکنند که قدرتهای بزرگ و غربی مدافع آنها هستند.

آقای روحانی گفت: اگر کشورهایی که امروز به همسایگان به ناروا ظلم می کنند بدانند اگر فردا در کشور آنها تروریستها بخواهند آنها را از پای درآورند و ملتهای آنها را به ذلت بکشانند به خواست ملت آنها اگر نیروی مسلحی در این منطقه بتواند آن تروریستها را قلع و قمع کند نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: ما به این ارتش ، سپاه ، بسیج ، نیروی انتظامی ، ملت بزرگ و  این رهبر شجاع افتخار می کنیم، منسجمیم، دست به دست هم می دهیم و از همه مشکلات به حول قوه الهی عبور می کنیم و ایرانی آبادتر و سرزنده تر می سازیم و به دنیا می گوییم ایران ، ملت بزرگ ، کشور بزرگ ، قدرتمند ، سرزنده ، مقاوم در برابر همه تجاوزهاست قصد تجاوز به هیچ کشوری را ندارد اما به خوبی از سرزمین و ملت خود دفاع خواهد کرد.

رئیس جمهور در پایان گفت: با سلام و درود به روح همه شهیدان ، شهیدان نیروهای مسلح ،‌ ملت بزرگ ما در دفاع مقدس ،‌در انقلاب و در همه صحنه های بزرگ و با درود و تحیت به محضر امام زمان (عج).

سخنرانی رییس جمهور روحانی + عکس مراسم نمایش رژه 31 شهریور 94

 

 

در این مراسم یگان‌های نمونه پیاده و محمول نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، ناجا و بسیج گوشه‌هایی از توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

مراسم رژه نیروهای مسلح روز سه شنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در جوار حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.


سکوتت عکس های + تصاویر پخش شده رژه نیروهای مسلح 31 شهریور را ندانستم، نگاهم را نفهمیدی نگفتم گفتنی‌ها رو، تو همعکس های + تصاویر پخش شده رژه نیروهای مسلح 31 شهریور هرگز نپرسیدی شبی که شام آخر بود، به دست دوست خنجر بود میان عشق و آینه یه جنگ نابرابر بود چه جنگ نابرابری، چه دستی و چه خنجری چه قصه‌ی محقری، چه اول و چه آخری ندانستیم و دل بستیم، نپرسیدیم و پیوستیم سخنرانی رییس جمهور روحانی + عکس مراسم نمایش رژه 31 شهریور 94 ولی هرگز نفهمیدیم شکار سایه‌ها هستیم سفر با تو چه زیبا بود، به زیبایی رویا بود نمی‌دیدیم و می‌رفتیم، هزاران سایه با ما بود سکوتت را ندانستم، نگاهم را نفهمیدی نگفتم گفتنی‌ها رو، تو هم هرگز نپرسیدی در آن هنگامه‌ی تردید، در آن بن‌بست بی‌امید در آن ساعت که باغ عشق به دست باد پرپر بود در آن ساعت سخنرانی رییس جمهور روحانی + عکس مراسم نمایش رژه 31 شهریور 94 هزاران سال به یک لحظه برابر بود شب آغاز تنهایی، شب پایان باور بود 

دوست داشتن، عشق و اردات و ایمان دو روح آشنایعکس های + تصاویر پخش شده رژه نیروهای مسلح 31 شهریور خویشاوند است. دو انسانی که جز آن خمیره‌ی صمیمی و ناب و منزهی که منِ انسانی خالص هر کسی را می‌سازد، هیچ مصلحتی و ضرورتی آنان را به یکدیگر نمی‌پیوندد. پیوندی که نه طبیعت، نه خلقت، بلکه تنهایی میان دو تنهای خویشاوند، بسته است. دوست داشتن از عشق برتر است. عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی؛ اما دوست داشتن پیوندی خودآگاه و ازعکس های + تصاویر پخش شده رژه نیروهای مسلح 31 شهریور روی بصیرت، روشن و زلال. عشق بیشتر از غریزه آب می‌خورد و هرچه از غریزه سرزند بی‌ارزش است و دوست داشتن از روح طلوع می‌کند و تا هرجا که یک روح ارتفاع عکس های + تصاویر پخش شده رژه نیروهای مسلح 31 شهریور دارد دوست داشتن نیز همگام با آن اوج می‌یابد. عشق با شناسنامه بی‌ارتباط نیست و گذر فصل ها و عبور سال‌ها بر آن اثر می‌گذارد؛ اما دوست داشتن در ورای سن و زمان و مزاج زندگی می‌کند و بر آشیانه‌ی بلندش روز و روزگار را دستی نیست. عشق در هر رنگی و سطحی، با زیبایی محسوس، در نهان یا آشکار رابطه دارد؛ اما دوست داشتن چنان در روح غرق است و گیج و جذب زیبایی‌های روح که زیبایی‌های محسوس را به گونه‌ای دیگر می‌بیند. عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن. عشق بینایی را می‌گیرد و دوست داشتن می‌دهد. عشق یک فریب بزرگ و قوی است و دوست داشتن یک صداقت راستین و صمیمی، بی‌انتها و مطلق. عشق همواره با شک‌آلوده است و دوست داشتن سراپا یقین است و شک ناپذیر. از عشق هرچه بیشتر می‌نوشیم، سیراب تر می‌شویم و از دوست داشتن هر چهعکس های + تصاویر پخش شده رژه نیروهای مسلح 31 شهریور بیشتر، تشنه تر. عشق هرچه عکس های + تصاویر پخش شده رژه نیروهای مسلح 31 شهریور دیرتر می‌پاید کهنه تر می‌شود و دوست داشتن نوتر.


    عکس های و سخنرانی رئیس جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح 31 ...

    newsdailydownload94.blog.ir/.../عکس-های-و-سخنرانی-رییس-جمهور-در-مرا...
    ۴۹ دقیقه پیش - لحظاتی پیش سخنرانی رییس جمهور در مراسم رژه 31 شهریور . ... 6 hours ago - سخنرانیحجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در ...

    سخنرانی رییس جمهور در مراسم رژه 31 شهریور | سخنرانی حسن ...

    www.ghatreh.com/news/.../سخنرانی-رییس-جمهور-مراسم-رژه-شهریور
    ۶ ساعت پیش - سخنرانی حسن روحانی در مراسم رژه 31 شهریور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. - به گزارش پایگاه 598، لحظاتی.

    لحظاتی پیش سخنرانی رییس جمهور در مراسم رژه 31 شهریور ...

    www.ghatreh.com/.../لحظاتی-پیش-سخنرانی-رییس-جمهور-مراسم-رژه-شه...
    ۶ ساعت پیش - سخنرانی حسن روحانی در مراسم رژه 31 شهریور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. - " از جنوب استان تهران، لح.

    سخنرانی روحانی در رژه 31 شهریور / مشرق نیوز

    khabarfarsi.com/ext/6526884
    به گزارش مشرق به نقل از فارس، با توجه به فرارسیدن ایام دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ...

    اخبار حسن روحانی - تی نیوز

    tnews.ir/Tags/حسن-روحانی
    بزرگترین خط راه آهن شهری خاورمیانه در تهران با حضور روحانی افتتاح شد بزرگترین خط .... رییس جمهوری:نیروهای مسلح ایران بزرگترین و قدرتمندترین نیروهای منطقه در برابر ... حاشیه های سخنرانی روحانی در مراسم رژه نیروهای مسلح /تصاویر حاشیه های سخنرانی روحانی در مراسم رژه نیروهای مسلح /تصاویر .... امروز سه‌شنبه، 31 شهریور 1394

    آغاز سخنرانی رییس جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح صبح سه ...

    khabarche.ir/خبر/.../آغاز-سخنرانی-رییس-جمهور-در-مراسم-رژه-نیروهای-مس...
    ۷ ساعت پیش - سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم رژه نیروهای مسلح به ... منبع ایسنا سه شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 08:20.

    ایسنا - حسن روحانی

    www.isna.ir/fa/tag/.../حسن%20روحانی
    روحانی: 3766. تردید ندارم خدمات ما به ایثارگران ناچیز است. رئیس جمهور جانبازان هشت سال جنگ ... ۳۰شهریور ۱۳۹۴، ۹:۴۶:۲۲. 1440870101302_Mehdi Ghasemi-31.jpg ... رییس‌جمهور در آستانه هفته دفاع مقدس در مجمع جانبازان دفاع مقدس سخنرانی می‌کند.

    سخنرانی رییس جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح - اقتصادی

    www.eghtesadi.org/.../سخنرانی-رییس-جمهور-در-مراسم-رژه-نیروهای-مسلح
    ۶ ساعت پیش - ... مراسم رژه نیروهای مسلح روز سه شنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد. ... 31 شهریور 1394.