دانلود گلها و لحظات حساس بازی رئال مادرید و بارسلونا 30 آبان 1394

پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید و بارسلونا 30 آبان روز یکشنبه
ترکیب بارسلونا و رئال مادرید در بازی الکلاسیکو 30 آبان 94
نتیجه بازی رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا امروز دیشب یکشنبه 30 آبان 1394
خلاصه بازی فوتبال باسلونا اسپانیا با رئال مادرید

کریس رونالدو و لیونل مسی، بهترین بازیکنان 7 سال اخیر دنیا که توپ طلا را بین هم تقسیم کرده اند، امشب بار دیگر مقابل هم قرار می گیرند.
رونالدو- مسی؛ال کلاسیکوی 24
به گزارش "ورزش سه"، این دیدار بیست و چهارمین ال کلاسیکویی است که این دو مقابل هم قرار می گیرند. در 23 دیدار قبلی، مسی 11 پیروزی داشته و 15 گل به ثمر رسانده است. در مقابل، رونالدو 6 پیروزی به دست آورده و او هم 15 گل وارد دروازه بارسا کرد. از این 23 دیدار، 12 بازی در لالیگا، 2 دیدار در چمپیونزلیگ، 5 بازی در کوپا دل ری و 4 دیدار هم در سوپرکاپ اسپانیا بوده است.



مسی پانزده گلش را در 10 دیدار به ثمر رساند (در دو دیدار، 2 گل زد و یک بار هم هت تریک کرد) و رونالدو در 13 دیدار، این تعداد گل را وارد دروازه حریف کرد (در دو دیدار، دو گل زد).
مسی در مجموع تا به حال 30 بار در ال کلاسیک حضور داشته و 21 گل زده و رونالدو تنها در همان 23 دیداری که مسی حضور داشته، به میدان رفته است. مسی که اولین بازی اش در ال کلاسیکو را در 18 سالگی انجام داد، تا به حال تنها دو ال کلاسیکو را از دست داده است که هر دو در نوکمپ برگزار شد.
اولی در سال 2006 که با تساوی 1-1 به پایان رسید و دیگری در سال 2007 که رئالی ها آن را 1-0 بردند. مسی در 27ال کلاسیکوی قبلی به طور کامل حضور داشته است. تنها بازیکنانی که رکوردی مشابه یا بهتر از مسی دارند، خنتو (35 دیدار پیاپی) کاسیاس (30 دیدار پیاپی)، رائول (29 دیدار پیاپی) و میشل (27 دیدار پیاپی) هستند.

رونالدو هم از زمان پیوستن به رئال، تنها یک ال کلاسیکو را از دست داد. فینال کوپا دل ری 2014 که به دلیل محرومیت بازی نکرد اما رئال با درخشش گرت بیل به پیروزی رسید. در صورتی که رونالدو در این دیدار گلزنی کند، بالاتر از رائول، به سومین گلزن برتر تاریخ ال کلاسیکو تبدیل می شود؛ بعد از مسی (21) و دی استفانو (18).
دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی رئال مادرید-بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، اولین حضور بنیتس در ال‌کلاسیکو در حالیست که تیمش در آمادگی کامل به سر نمی‌برد.

رئال مادرید

شاگردان رافا بنیتس، با وجود شروع بسیار خوب در لیگ، نتوانستند فرم خوبشان را حفظ کرده و کم کم دچار افت شدند. در حال حاضر آنها با 3 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده ی دوم جدول قرار گرفته اند و انگیزه‌های ویژه ای برای این دیدار خانگی دارند.رئال پس از مدت‌ها، تمامی ستاره‌های خود را برای این دیدار در اختیار خواهد داشت. مشکل مصدومیت بیل و بنزما به طور کامل برطرف شده، راموس و خامس رودریگس نیز برای این بازی مشکلی ندارند و انتظار می‌رود که فیکس باشند. رئال در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 1 شکست، 3 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده است. شکست آنها به دیدار پیشین مقابل سویا باز می‌گردد که ممکن است از لحاظ روحی این تیم را با مشکل روبرو کند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با کسب 27 امتیاز از 11 بازی خود، در صدر جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارند. یکی از معضلات بارسا در این فصل، مصدومیت‌ها بود که البته مشکل بزرگ آنها برای این بازی حل شده است. لیونل مسی، پس از حدود 2ماه، شرایط بازی کردن را پیدا کرده و احتمالا مقابل رئال بازی خواهد کرد ولی فیکس بودن او قطعی نیست. با این حال، رافینیا و داگلاس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آبی اناری ها نخواهند بود و احتمال غیبت ایوان راکیتیچ نیز وجود دارد. خاویر ماسکرانو، محرومیت 3 جلسه ای اش را پشت سر گذاشته و در صورت غیبت راکیتیچ، در خط میانی به کار گرفته خواهد شد. در 5 دیدار اخیر انجام شده بین دو تیم، سهم بارسلونا 3 پیروزی و سهم رئال دو پیروزی بوده و نکته مثبت در این میان، مساوی نشدن بازی‌هاست.

ترکیب اصلی:

پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 3-1 بارسلونا
احتمال پیروزی رئال: 43 درصد
احتمال پیروزی بارسا: 45 درصد

در حال تکمیل...

مسی در ترکیب ثابت بارسلونا مقابل رئال

لئو مسی به ادعای موندودپورتیوو، امشب از ابتدا مقابل رئال به میدان خواهد رفت.
مسی در ترکیب ثابت بارسلونا مقابل رئال
به گزارش "ورزش سه"، دو ماه از مصدومیت شدید مسی در بازی مقابل لاس پالماس می گذرد و فوق ستاره آرژانتینی، به همین دلیل تنها 6 روز است که به تمرینات گروهی بارسلونا اضافه شده است. در آستانه ال کلاسیکو، تردیدها در مورد حضور مسی از ابتدای بازی یا از نیمه دوم هنوز وجود دارد و بی شک تا یک ساعت به شروع این مسابقه و اعلام ترکیب اصلی بارسا، نمی توان در این زمینه نظری قطعی داد.

با این حال موندودپورتیوو امروز در گزارشی ویژه، ادعا کرده است که مسی شب گذشته از انریکه خواسته است تا از ابتدا وی را به زمین بفرستد و چراغ سبز لازم برای حضور در مقابل رئال مادرید را به سرمربی بارسا نشان داده است.

انریکه روز گذشته در نشست خبری خود گفته بود که پس از صحبت با مسی، در مورد اینکه از ابتدا بازی کند یا به عنوان بازیکن تعویضی، تصمیم گیری خواهد کرد. اینگونه به نظر می رسد که مسی برای حضور در ترکیب 11 نفره، اطمینان لازم را به انریکه داده است که این خبر خوبی برای هواداران بارسلونا خواهد بود.





ترکیب بارسلونا و رئال مادرید در بازی الکلاسیکو 30 آبان 94 ... ulover.blog.ir/.../30/ترکیب-بارسلونا-و-ریال-مادرید-د... Translate this page 5 hours ago - ۲ روز پیش - دانلود کامل ال کلاسیکو 30 آبان 94 با کیفیت HD | فارسی . ... دانلود کامل بازی بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکو آبان 94 . ... بیچاره ... پیش بازی رئال مادرید-بارسلونا :: ورزش 3 www.varzesh3.com/.../پیش-بازی-رئال-مادرید-بارسلو... Translate this page دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند ... کد خبر: 1283872/31 زمان: 01:19 1394/08/30 بازدید: 51,839. رئال مادرید :: ورزش 3 www.varzesh3.com/tag/431/رئال-مادرید Translate this page پیش بازی رئال مادرید-بارسلونا 1394/08/30. دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دانلود گلها و لحظات حساس بازی رئال مادرید و بارسلونا 30 آبان 94 tafrihi-center.rozblog.com/.../دانلود-گلهای-بازی-رئال-... Translate this page 44 mins ago - دانلود مسابقه فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکو شنبه 30 آبان 1394 بدون سانسور. دانلود گلهای بازی رئال مادرید و بارسلونا شنبه 30 آبان ... نتیجه و گلهای بازی رئال مادرید و بارسلونا 30 آبان 1394 tafrihi-center.rozblog.com/.../نتیجه-و-خلاصه-بازی-رئ... Translate this page 1 hour ago - نتیجه و خلاصه بازی رئال مادرید و بارسلونا 30 آبان 94. دانلود گلهای بازی رئال مادرید و بارسلونا شنبه 30 آبان 1394. El Clasico 2015: Real madrid ... پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید و بارسلونا 30 آبان 1394 tafrihi-center.rozblog.com/.../گزارش-لحظه-به-لحظه-با... Translate this page 35 mins ago - نتیجه و گلهای بازی رئال مادرید و بارسلونا 30 آبان 1394. شنبه 1394/08/30 ساعت: 20:45 هفته 12 لالیگا : رئال مادرید - بارسلونا زنده از شبکه سه. رئال مادرید و بارسلونا پخش زنده تماشای انلاین 21.11.2015 ... https://www.google.com/.../DataSource?docid... Translate this pageGoogle 2 hours ago - ینک تماشای انلاین بازی رئال مادرید و بارسلونا لینک ها و شبکه های پخش کننده ... WatchMatch قبل یومین (٢) - رئال مادرید – بارسلونا شنبه, ۳۰ آبان. جدول، نتایج و برنامه بازیهای لالیگا اسپانیا - توپ 90 www.top90.ir/spain/primera-division/?tpl=fixtures Translate this page اسپانیا - لالیگا. شنبه, 30 آبان 1394. 18:30: رئال سوسیداد: v: سویا. 20:45: رئال مادرید: v: بارسلونا. 23:00: اسپانیول: v: مالاگا. 00:30: والنسیا: v: لاس پالماس. اخبار رئال مادرید - قطره www.ghatreh.com/news/.../realmadrid-رئال%20مادرید/... Translate this page به گزارش بلاغ"، اسامی بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکوی شنبه ... پیش از بازی رئال و بارسا قرار است که سرود فرانسه پخش شود و پس از آن هواداران . بارسلونا و رئال مادرید | بارسانیوز barcanews.org/post/tag/بارسلونا-و-رئال-مادرید/ Translate this page vs رئال مادرید و بارسلونا / هفته ی 12لالیگا شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۴ / ساعت 20:45 ... 06:30 آمار لیونل مسی در

رئال نیوز avalreal.mihanblog.com/ Translate this page رونالدو , رئال مادرید , گرث بیل , رئال , کریس رونالدو , عشق , پرتغال , کارلتو , بنزما ... رئال مادرید در بازی های رسمی 92 بار بارسا را شکست داده است و 89 بار هم این ... شبکه های پخش زنده بازی رئال مادرید – بارسلونا، الکلاسیکو ... tifo30.ir/.../شبکه-های-پخش-زنده-بازی-رئال-مادرید-بار... Translate this page 22 hours ago - شبکه های پخش زنده بازی رئال مادرید – بارسلونا، الکلاسیکو 30 آبان. تیفوسی : برنامه پخش زنده بازی های شنبه شب و الکلاسیکو 231 به شرح زیر ... بازی بعدی بارسلونا | بارسانیوز barcanews.org/post/tag/بازی-بعدی-بارسلونا/ Translate this page بازی بعدی. vs رئال مادرید و بارسلونا / هفته ی 12لالیگا شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۴ / ساعت 20:45 ... امشب ساعت 18:30 : بارسلونا - ویارئال + نتایج بازی های دو تیم ! یکشنبه ... رئال مادرید – بارسلونا | فوتبین - پخش آنلاین مسابقات ورزشی footbin.ir/رئال-مادرید-بارسلونا/ Translate this page پخش زنده رئال مادرید - بارسلونا شنبه 30 آبان ساعت 20:45 لالیگا اسپانیا پیش بینی نتیجه بازی پخش آنلاین به تدریج و با نزدیک شدن به زمان بازی این بخش ... پخش مستقیم و زنده بازی ال کلاسیکو بین رئال مادرید و ... news.jbums.ir/.../پخش-مستقیم-و-زنده-بازی-ال-کلاسی... Translate this page 18 hours ago - هفته دوازدهم لالیگا اسپانیا در فصل 2015 – 2016 / رئال مادرید و بارسلونا. به گزارش سایت خبری جیبامز در شنبه 30 آبان 94 تیم های رئال مادرید و ... آخرین اخبار فوتبال اروپا : پخش زنده بازی ال کلاسیکو بین ... newsme.blogsky.com/.../30/.../آخرین-اخبار-فوتبال-ار... Translate this page 9 hours ago - آخرین اخبار فوتبال اروپا : پخش زنده بازی ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا در شنبه 30 آبان 94 شنبه 1394/08/30 ساعت: 20:45 ... دانلود بازی فوتبال (رئال مادرید و بارسلونا) 3 فروردین | دانلود ... sstarvdownload.ir/.../دانلود-بازی-فوتبال-الکلاسیکو... Translate this page امروز شنبه , 30 آبان , 1394 شما در اس استاروی دانلود هستید. yahoo ... برای دانلود بازی فوتبال الکلاسیکو (رئال مادرید و بارسلونا) 3 فروردین به ادامه مطلب بروید. شبکه های پخش زنده بازی رئال مادرید – بارسلونا - صفحه اصلی www.livetop.ir/شبکه-های-پخش-زنده-بازی-رئال-مادرید... Translate this page شبکه های پخش زنده بازی رئال مادرید – بارسلونا، الکلاسیکو 30 آبان. تیفوسی : برنامه پخش زنده بازی های شنبه شب و الکلاسیکو 231 به شرح زیر است : لیگ برتر ... اخبار - مرجع خبری رئال مادرید real-madrid.ir/fa/?cat=1 Translate this page رئال در نیمه اول بهتر کار می کند، بارسا در نیمه دوم · مارکا، 30 آبان · یازده فریم زیبا ... بدون ترس انریکه و بنیتز در یک برنابئوی محافظت شده به دنبال یک بازی هجومی ... تازه ترین اخبار رئال مادرید‏ - به سیستم وارد شوید - Facebook https://fa-ir.facebook.com/RealMadrid.NewstNews Translate this page با ما باشید و از تازه ترین اخبار رئال مادرید آگاه... ... پیش بازی رئال مادرید - بارسلونا؛ جنگی که هیچ وقت تکراری