دانلود برنامه خندوانه 31 شهریور با حضور مدرسه ای ها و جناب خان

مهمان امشب خندوانه با حضور بچه های مدرسه ها و جناب خان 31 شهریور 94

دانلود برنامه خندوانه با هم مدرسه های گل و خان دوست داشتنی 31 شهریور

دانلود برنامه خندوانه 31 شهریور با حضور پژمان آقایی و جناب خان

تاریخ پخش : 94/06/31

دانلود برنامه خندوانه 31 شهریور با حضور مدرسه ای ها و جناب خان
نام برنامه: خندوانه

مجری: رامبد جوان

سال تولید: 1394

فرمت: MP4

میانگین حجم: 350 مگابایت

میانگین مدت زمان هر قسمت: 120 دقیقه

خلاصه داستان:

خندوانه قصد دارد تا فرهنگ شوخى کردن رو بررسى کند و شکل صحیح و عمومى آن را پیدا کند و آن رو ترویج بدهد.خندوانه ایها معتقد هستند که اگر ما در یک روز اصلا نخندیم اون روز، روز بدى بوده .پس بیاین با هم یاد بگیریم که چطور مى شه شاد بود و خندید و این امر مهم رو به دیگران هم سرایت داد.


بخش اول

تیتراژ آغازین، 25 ثانیه خنده

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات


بخش دوم

اجرای زنده نمایش

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات


بخش سوم

گفتگوی جذاب با جناب خان

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات


بخش چهارم

ورود نیما و دانیال به برنامه

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات


بخش پنجم

مسابقه داخل استودیو، تیتراژ پایانی

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات


سلام به همه ی دوستای دانلود برنامه خندوانه 31 شهریور با حضور مدرسه ای ها و جناب خان گلم امیدوارم حال همتون خوب دانلود برنامه خندوانه 31 شهریور با حضور مدرسه ای ها و جناب خان باشه! هیییییییی ... راستش دیروز داشتم به این فکر میکردم که این وبلاگ یه خورده قدیمی شده! آخه اون موقع که ما اینجا رو دانلود برنامه خندوانه 31 شهریور با حضور مدرسه ای ها و جناب خان حداث کردیم هنوز دهنمون بوی شیر میداد! الان دیگه بزرگ شدیم...رفتیمدانلود برنامه خندوانه با هم مدرسه های گل و خان دوست داشتنی 31 شهریور دبیرستان! قبلنا خیلی ضایع بود با این قد رشید می اومدن ازمون می پرسیدن :دخترم دانشگاه میری؟ بعد اون موقع قشنگ باید میزاشتی تو کاسه طرف میگفتی:عزیزم دلت خوشه ها...بزار سیکلمو بگیرم! دانلود برنامه خندوانه 31 شهریور با حضور مدرسه ای ها و جناب خان بعد اون موقع قیافش دیدن داشت! اون روز مدرسه بودم معلممون داشت یکمی بچه ها رو نصیحت مادرانه میکرد! حالا من یه مادرانه میگم صد تا مادرانه از دهنم میاد بیرون! معلممون:آخه دانلود برنامه خندوانه 31 شهریور با حضور مدرسه ای ها و جناب خان یکم عقل داشته باشید ... میبرین همه پولتونو میدین به این آت و آشغالا میخرین از خودتون آویزون میکنید میشید عین دانلود برنامه خندوانه 31 شهریور با حضور مدرسه ای ها و جناب خان جنگلی ها...عین سرخ پوست ها! (در این قسمت قیافه بچه ها دیدن داشت ها) ادامه حرف های معلممون: حالا اونم برای کی؟ برای این پسرای زیر ابرو برداشته تو خیابون که بلد نیستندانلود برنامه خندوانه با هم مدرسه های گل و خان دوست داشتنی 31 شهریور یه کمر بند برای شلوارشون بخرن داره میافته؟ والا صد رحمت به انسان های اولیه! (در این قسمت همه نیش هاشون تا بناگوششنون باز بود...به این شکل) خلاصه اینکه بعد کلی نصیحت دانلود برنامه خندوانه 31 شهریور با حضور مدرسه ای ها و جناب خان مادرانه شنیدن درسمون رو خواندیم تموم شد اومدیم بیرون!

در جنوب کشور مخصوصا استان بوشهر در شب پانزدهم ماه مبارک رمضان(شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)) بچه های خردسال و در بعضی مناطق نوجوانان ، یک کیسه پارچه ای تهیه می کنند و اوایل شب به طرف منازل محل سکونت خود راه می افتند. آنها با خواندن مکرر این دو کلمه از صاحبان خانه ها درخواست می کنند که شیرینی ، آجیل،بیسکویت و هر نوع تنقلات و ...به آنها بدهند. گری گشو (گره گشو) (آیین گرهدانلود برنامه خندوانه با هم مدرسه های گل و خان دوست داشتنی 31 شهریور گشو یا گره گشادانلود برنامه خندوانه با هم مدرسه های گل و خان دوست داشتنی 31 شهریور  از قدیم الایام دردانلود برنامه خندوانه با هم مدرسه های گل و خان دوست داشتنی 31 شهریور استان بوشهر انجام می شده و در حال حاضردانلود برنامه خندوانه با هم مدرسه های گل و خان دوست داشتنی 31 شهریور هم دنبال می شود)مردم هم برای این شب خودشان را آماده کرده و خوردنیهای لازم را فراهم نموده اند. اما در میان مردم هستند کسانی که از این برنامه خوششان نمی آید و به همین دلیل به بچه ها چیزی نمی دهند. بچه ها هم کم نمی آورند. آنها در جواب چنین افرادی این شعر را می خوانند: گدا گدا .... هیچم ندا پا وَرکشی .... رُفتُم نَها ترجمه: گدا گدا ..... هیچی بهم نداد شلوارش را کشید بالا و دنبالم کرد صاحب خانه ای که این شعر درباره اش خوانده شده نیز چوب بر می دارد و بچه ها را دنبال می کند و بچه ها با خواندن این شعر از آنجا دور می شوند. این رسم کودکانه تا پاسی از شب ادامه پیدا می کند و بچه ها پس از اینکه تمام خانه ها را سر زدند به خانه بر می گردند و کیسهدانلود برنامه خندوانه با هم مدرسه های گل و خان دوست داشتنی 31 شهریور خود را خالی می کنند. همانطور که در تصویر میدانلود برنامه خندوانه با هم مدرسه های گل و خان دوست داشتنی 31 شهریور بینید محتویات کیسه معمولا خوراکیهای زیر می باشد: گندم برشته برنجک ذرت تخمه ژله اسمارتیس آبنبات شکلات آب میوه و دانلود برنامه خندوانه با هم مدرسه های گل و خان دوست داشتنی 31 شهریور یخمک