سایت آپارات موزیک دات بلاگ بروزترین مطلب و خبر های داغ روز

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام زیبای بی همتا

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام زیبای بی همتا

Download New Song By Behnam Bani Called Zibaye Bi Hamta On Mokhtalef Music Mp3 2016 –۱۳۹۵

دانلود موزیک تک آهنگ دلنشین بهنام بانی بنام زیبای بی همتا با کیفیت بالا و عالی ۱۲۸-۳۲۰ لینک مستقیم

| پخش آنلاین + متن + تکست آهنگ زیبای بی همتا با صدای بهنام بانی | مختلف موزیک

ترانه: نگین مرادی / گیتار: فیروز ویسانلو / تنظیم: راشا تقی پور

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام زیبای بی همتا

جهت دانلود آهنگ بهنام بانی زیبای بی همتا به ادامه مطلب مراجعه کنید…

دانلود آهنگ زیبای بی همتا از بهنام بانی با لینک مستقیم

متن شعر ترانه بهنام بانی به اسم زیبای بی همتا

زیبای بی همتا تو لحظه های

سختم بمون کنارم

با تو من یک قدم تا عاشق

شدن انگار فاصله دارم

اتفاق خوشی با تو خوبه حالم

حتی بد بیارم پس بمون

زحمت عشق منم رو دوش تو

این همه حس قشنگ نوش تو

چی بهتر از این که حسمو

زمزمه کنم در گوش تو

صد بار اگه بازم قراره

پامو تو این دنیا بزارم

انتخاب منی از احساسم

به تو دست بر نمیدارم

من مریض توام به دوست

داشتن و دلتنگی دچارم اینو بدون

زحمت عشق منم رو دوش تو

این همه حس قشنگ نوش تو

چی بهتر از این که حسمو

زمزمه کنم در گوش تو

۹۵/۰۲/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسا عبدالله زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی